Informacje

  • Wszystkie kilometry: 53531.35 km
  • Km w terenie: 4629.60 km (8.65%)
  • Czas na rowerze: 136d 00h 47m
  • Prędkość średnia: 16.96 km/h
  • Suma w górę: 492448 m
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Mariotruck.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Poniedziałek, 4 stycznia 2016 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Hm....no i przyszedł pierwszy dzień w nowym roku dojazdu do arbait. Pobodka o 6, kawka , ubioring. ...I w drogę.  Za oknem rurka pokazuje -18 ale myślę że odczuwalna była w granicach -20°. Drogi suche, kierowcy grzeczni, piesi w....szoku ;) 
Przejazd do pracy spokojny i niestety w tych temperaturach bardzo wolny. Myślę że z powodu zmarzniętego sprzętu.  Wszystko zimne, sztywne...trudno to żelazo rozpędzić. 


Po pracy zdecydowanie cieplej , ok -8° ale bardziej ponuro bo chmury przyszły . Droga spokojna. Na trójce jeden biker a tak poza tym nikogo na rowerze. Dojazd do domu już po ciemku.

  • DST 39.17km
  • Czas 02:10
  • VAVG 18.08km/h
  • VMAX 28.88km/h
  • Temperatura -18.0°C
  • Kalorie 1357kcal
  • Podjazdy 203m
  • Sprzęt Bulls King Cobra XC
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Mnie bardziej parowanie oczochronów wkur.... ;P
Mariotruck
- 18:55 poniedziałek, 4 stycznia 2016 | linkuj
Próbowałem jeździć ze szmatą na ustach ale to mi się nie sprawdza. Zamarza i tylko bardziej wnerwia. Zamiast tego nauczyłem się oddychać tak, żeby część powietrza brać nosem, część ustami. To się miesza i nie trafia do płuc tak zimne. Minus jest taki, że przepustowość słaba i nie da się pocisnąć za mocno bo zaraz się oddech urywa. Ale na spokojne, regularne kręcenie wystarcza.
limit
- 11:58 poniedziałek, 4 stycznia 2016 | linkuj
O kupa....nie myślałem że to może być tak duża różnica :(
A pobieranie tlenu to fakt utrudnione bo przy takich temperaturach to już otwór gębowy zasłaniam; )
Mariotruck
- 10:43 poniedziałek, 4 stycznia 2016 | linkuj
Miałem trochę cieplej. Ale niewiele. Z rozpędzaniem to fakt. Tyle, że u mnie to bardziej problem z pobieraniem O2 i utratą ciepła. Zaś co do odczuwalnej. Podobno jest tak, że jak masz -18 na rurce to odczuwalna w czasie jazdy jest -28 ;-)
limit
- 08:36 poniedziałek, 4 stycznia 2016 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl