Wykres roczny blog rowerowy Mariotruck.bikestats.pl

Luty, 2014

Sobota, 22 lutego 2014 Kategoria Ustawki

Towarzysko z "Rajdowcami" ;)

Dzisiaj sobie pomyślałem , że odprowadzę swoich z klubu na rajd na orientację do Dąbrowy Górniczej. Niestety nie mogę startować bo muszę od południa z młodym być w domu. ale porannego, małego co nie co nie mogłem sobie odmówić. Więc o 7;45 byłem już pod "W" i razem z Adamem i Tomaszem pokręciliśmy główna droga do Dąbrowy. Na miejscu było już kilku naszych znajomych , w tym Kosma i Tomek. Troszkę tam poczekaliśmy aż organizatorzy się  ogarną z całą tą imprezą . Moim zdaniem trochę to pokręcone było , ale co tam, ważne że się zaczęło. Po rozdaniu map , ja towarzysko, reszta na żywioł , pokręciliśmy za Moniką na pierwsze pkt. I tak pokręciłem z nimi kilka ładnych kilometrów, w całkiem ciekawym tempie :) Niestety ze względu na potrzebę powrotu, musiałem się pod remizą w Ząbkowicach urwać na kwadrat. Powrót spokojny bez żadnych scen na drodze.
Na starcie ok 7 st C i raczej się nie zmieniło w czasie drogi. Trochę lekkiego deszczu ale bez tragedii.

Piątek, 21 lutego 2014 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Dzis ogolnie dzień pokręcony' bo najpierw do pracy pod szpital górniczy , potem do domu na śniadanie. Ze śniadania do pracy na Antoniów bo meble szefowi przywieźli i trzeba wnieść. Z powrotem do okoła P4 , żeby nie było za łatwo i po drodze spotkanie z Jarkiem z Ghostbikers. Jakieś 15 min gadki i przez P3 do domu zahaczając GLS w Czeladzi żeby nadać przesyłkę szefowi.
Wtorek, 18 lutego 2014 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Hm....człowiek cienko się ubierze bo przecież wczoraj było ciepło, a tu na starcie -1°C......Ale cóż, twardziochem trzeba być nie mięciochem :) Droga do pracy standard, a z powrotem na molo oddać kask Andrzejowi, chwila na pogaduszki i do domku. A po drodze, na Krętej lecę sobie 35 km/h, wchdzę w prawy zakręt a tam POD PRĄD moim pasem trzech łebków na rowerach. Zdążyłem krzyknąć: EEEEEEE K...WA P...AŁO WAS??? A jak by auto jechało 50 to trzy pogrzeby!!! A matka na posesji jakieś krzyki bo z..bałem synka.....normalnie w pale się nie mieści jacy ludzie są skretyniali !!!! Reszta drogi już spoko i bez sensacji. Z powrotem ok10°C.
A jutro niestety bez rowerka.
Poniedziałek, 17 lutego 2014 | Uczestnicy Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Dziś start przy ok 5°C, więc ogólnie przyjemniej, w lżejszych ciuchach i od razu trochę szybciej. I dalej , bo na razie znów na Antoniów do pracy. Z powrotrm przez P3 żeby spotkaćsie z kolegą wcelu przejęcia kasku dla mojego Oskara ( niestety jest za mały ), a tam .......prawie zlot czarownic hehe, najpierw dojechał Robredo ( nie widziałem chłopa z pół roku a to najlepszy koleś na długie dystanse razem z Limitem ;) ), potem przygnał Domino, po nim Limit . I zaczęły się gadki . Niestety musiałem szybko się urwać i nie pogadałem za długo. Może któregoś dnia pokręcimy gdzieś razem po pracy.
Sobota, 15 lutego 2014 | Uczestnicy Kategoria Ustawki

Karnawałz Ghostbikers

Prawie cały tydzień bez rowerka wiec choć dziś trzeba było kawałek się przejechać. A że z klubem organizowaliśmy karnawałowo walentynkowy przejazd , więc głupio byłoby odpuścić. Rano pobudka, przygotowanie rowerów, bo dzisiaj wybrał się ze mną syn . Miał okazję przetestować nowy choć używany rower. Okazało się że trzeba poregulować przerzutki. Jazda krótka, niezbyt szybka. Najpierw spod podziemi będzińskich przez Koszelew na Krętą i przez Zieloną do mola P3 i lewą stroną do ogniskowych ruin przy torach. Na miejscu walka z rozpalaniem ogniska, kiełbachy , gadka szmatka i losowanie nagród. Trafił mi się voucher na laserhouse w Sosnowcu. Ale wykluł sie pomysł na nocną ustwkę z biwakiem w lesie z soboty na niedzielę. Może się skuszę.
Poniedziałek, 10 lutego 2014 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Od  dziś trochę bliżej do pracy , więc nie ma za bardzo o czym pisać. Jedyne to to, że śmiesznie musi wyglądać koleś na gòralu w SPD-kach i.....ubraniu roboczym:-P Pogoda spoko, ciepło a na powrocie nawet gorąco. Musiałem dziś umyć rogatego po nocce i zmienić dętkę w tylnym kole bo ciągle mi schodziło powietrze. Trzeba będzie może jutro pokręcić wieczorem żeby nie wyjść z wprawy;-)
Piątek, 7 lutego 2014 Kategoria Ustawki

Jesienno-zimowa Jura - nocna zmiana -repeat ;)

Od ostatniej nocki chodziło mi po głowie, żeby ją powtórzyć. Rozpuściłem wici i na początku byli chętni. Niestety w miarę upływu czasu ekipa się wykruszyła ale pojawił sie Domino. Niby po chorobie, niby słaby.....  Start jak ostatnio ok 20:00 i bez zatrzymywania się pod zamkiem ( nikt się nie anonsował , że będzie jechał) prosto przez Krętą i Zieloną na molo P3 na spotkanie z Dominem. Zjechaliśmy sie idealnie na styk. Od razu podszedł też do nas Mariusz Będkowski, który prawie że z nami by jechał, ale nie zdąrzył zmienić opony którą mu rozwaliło w dzień w drodze przed Myszkowem. Gadaliśmy o różnych różnościach ponad pół godz. W końcu się rozstajemy i ruszamy z Dominem w drogę. Trasa prosto przez Antoniów, Ząbkowice i Tucznawę do Kosmy ;P, mieli czekać z herbatą a ta ciemności w oknach, spali cy cóś ? ;) Tym razem odwróciliśmy kółko w drugą stronę i zamiast jechać na Ogrodzieniec, pokręciliśmy przez Błędów i Chechło prosto na Bydlin. Droga spokojna, bardzo mały ruch, dosyć ciepło. Na starcie ok 3°, a w nocy w okolicach 0° . Pod Bydlinem chwila przerwy, herbatka z cytrynką i dalej w stronę Smolenia. I właśnie po wyjeżdzie z Bydlina na bardzo mało uczęszczanej drodze przez wzniesienie, trafiliśmy na lodową rynnę zamiast asfaltu, i tak chyba z 2 km w górę i w dół z dosyć ostrym spadkiem. Pierwszy raz miałem okazję użyć spd jak łyżew. Inaczej nie dało się nawet ustać na nogach. Na szczęście szybko się to skończyło i wyjechaliśmy spowrotem na szosę. Z tamtąd już prosto w stronę Smolenia, ale niestety po nocy nie zauwarzyliśmy na końcu ostrego zjazdu za Złorzeńcem zjazdu do Smolenia i pognaliśmy prosto. Dopiero jak minęliśmy tablicę Pilica, zatrybiliśmy że  minęliśmy zjazd. Ale nie chcieliśmy już się wracać i po odpoczynku na rynku (remontowanym zresztą) pojechaliśmy w drogę powrotną przez Ogrodzieniec, Niegowonice do domu. Oczywiście cała droga powrotna to walka z wiatrem, ciągle wiał w twarzoczaszkę.
Wyjazd uważam za bardzi udany, Domino-super towarzysz do takich ustawek, no i oprócz podjazdu pod Niegowonice , cała droga na dużym blacie ;)
Może za tydzień zrobimy pętelkę przez Olsztyn :)

Poniedziałek, 3 lutego 2014 | Uczestnicy Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

5° na plusie, słownie p i ę ć , o 6:30 rano, w zimie!!! No ale cóż robić, pogody się nie wybiera. Zjechałem z Syberki ulicą przy tramwajach , bo szybciej. Potem cały czas szosą bo taka pogoda charakteryzuje się w terenie niekontrolowanym wyrzytem wody, błota i innych badziewi. W celu urozmaicenia sobie codziennych dojazdów na arbait, dziś wybrałem sobie przejazd prawą stroną trójki i przez dwójeczkę i tory przez las na Antoniów. W sumie było całkiem przyjemnie. Z powrotem  po pracy przez III i molo bo po drodze zadzwonił Limit że jedzie na Będzin i czy nie pojedziemy razem. Spoko, czemu nie. Jak zwykle gęby nam się nie zamykały i nawet niewiadomo kiedy byliśmy na Nerce. Ale zamiast się grzecznie rozjechać, to jeszcze z pół godziny przegadaliśmy na chodniku.Mam nadzieję że Adamowi serwisu nie zamknęli. Jutro niestety do pracy pojazdem samochodowym, bo na pomiary do Żywca jedziemy. Może w Piątek sobie to odbiję na Masie w Gliwicach .