Wykres roczny blog rowerowy Mariotruck.bikestats.pl

Luty, 2015

Środa, 25 lutego 2015 Kategoria Oskar ( ze mną oczywiście)

Deszzzzzzczowy trening Oskara ;)

Poniedziałek, 23 lutego 2015 Kategoria Codzienność

• Sprzęt Bulls King Cobra XC
Niedziela, 22 lutego 2015 Kategoria Oskar ( ze mną oczywiście)

Oskar 10 - trening z Grupa Kolarska Zagłębie Sosnowiec

Hm.... dzisiaj pierwszy raz oskara na "szosie". Daje sobie radę ale na pierwszy raz odczuwał trochę mocniej plecy , bo pozycja różni sie dość mocno od "górala" ale musi przywyknąć :) Tempo całkiem mocne jak na młodych chłopaków i traskę z Kazimierza do Sławkowa i z powrotem zajęła im raptem 1;50 :)

• Sprzęt Bulls King Cobra XC
Sobota, 21 lutego 2015 Kategoria Oskar ( ze mną oczywiście)

Oskar 9 - trening z Grupa Kolarska Zagłębie Sosnowiec

• Sprzęt Bulls King Cobra XC
Środa, 18 lutego 2015 Kategoria Oskar ( ze mną oczywiście)

Oskar 8 - wieczorny trening

Kilka kółek wokół Stawików z czego połowa to lód.
Środa, 18 lutego 2015 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Kolejny dzień do pracy. Na starcie trochę cieplej bo -1, ale moim zdaniem z powodu braku śniegu mało przyjemnie choć już zdecydowanie szybciej.
  • Temperatura -1.0°C
Wtorek, 17 lutego 2015 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Po poniedziałkowym odpuście rowerowym, wtorek znów w siodle. Pobódka o 5, na starcie -4° ale drogi bezproblemowe. Po pracy spokojnie przy P3, gdzie zostało jeszcze kilka lodowych łach ale przy 30 km/h są niezaużalne. Na Kierocińskiej tylko scena z puszkarzem który musiał wyprzedzać skuterzystę skręcającego w lewo. Prawie wylądował na chodniku . Oczywiście cwaniak pomachał gałązkami i pitnął...
  • Temperatura -4.0°C
Niedziela, 15 lutego 2015 Kategoria Ustawki

Jura z Moniką i Dominem

Hm... zaczęło się od tego , że gdzieś tam na fb się zgadaliśmy że coś nie jeździmy ostatnio za często ;P Więc Domino wpadł na pomysł żeby Jurę nawiedzić w Niedzielę . Długo nie musiał namawiać i o 6:34 rano zameldowałem się pod Realem w Dąbrowie G. Niestety nie potrafię jeszcze dobrze oszacować dobrze czasu dojazdu z nowego miejsca, więc kwitnę na pustym parkingu czekając na prowodyra tego całego zamieszania , kręcąc bączki po parkingu ;)
Parę minut po 7 zjawia się Domino i bez zbędnego marnowania czasu spinamy łydy i gnamy na Krzeszowice , przez Maczki i Trzebinię. Drogi bezproblemowe, asfalt suchy, jedynie na naszym skrótowym odcinku polnej drogi między Ciężkowicami a Małą Skotnicą lodowy offroad :) ale do przejechania ...oczywiście ile z niego mieliśmy frajdy to tylko my i endorfiny wiedzą ;P
W Trzebini krótki postój w celu komunikacji z jeszcze jednym ....jedną uczestniczką tej jakże zacnej ustawki czyli Moniką. Okazuje się że już dojeżdża pociągiem do Krzeszowic więc jak to się mawiało...Ogary poszły w las...:P... 79...samochody...TIR'y .... oj tam ...oj tam :)
W Krzeszowicach zagarniamy Monikę ( zdążyła już się rozgrzać w stronę Tenczynka) i powoli kręcimy w górę czyli w stronę Dębnika ( mieliśmy zdążać na Siedlec ale nam się busole p.... hm....popsuły :P ) Zaraz za Czatkowicami Górnymi pierwszy podjazd i pierwszy uśmiech przez zaciśnięte zęby .... ale przeca trza się rozgrzać bo później lżej nie będzie :) W Dębniku chwilka przy kamieniołomie i na żółty szlak ( oczywiście przez zasypane śniegiem pole bo jakże by inaczej .... ) do Doliny Racławki, częściowo ostro opadającym czerwonym szlakiem pieszym przez Łom Pisarski . Doliną Racławki tym razem pojechaliśmy pod górę do Paczółtowic gdzie po wyjechaniu na asfalt prawie od razu zjechaliśmy w stronę lasu  i po krótkim poszukiwaniu drogi w wąwozie wbiliśmy się kolejny raz na żółty pieszy gdzie przez Las Żarski i chwilowych kłopotach z "busolami" ;P dotarliśmy pod Babią Górę (461) gdzie zrobiliśmy krótki popas, a młodsza część wyprawy czyli...ONI spędziła miło czas na wesołych grach i zabawach oraz ganianiu się po okolicznych skałkach :P

Grzanie blatów przed powrotem ;P

Gry i zabawy...czyli rzutki do celu :)

Spod Babiej zjechaliśmy niebieskim rowerowym do asfaltu i skręciliśmy w lewo w stronę Szklar gdzie z kolei weszliśmy ( tak, tak....mimo że z rowerami to jednak WESZLIŚMY :) ) na czerwony pieszy

i oczywiście znów pod górę ( bo przecież właśnie O TO nam chodziło ) gdzie zaliczając pkt widokowy pod Cisówkami  pędem na dół aby po zjechaniu w dolinkę od razu zacząć wchodzić z rowerami na plecach ścieżką między drzewami do Łysych Skał. Tam po zrobieniu chwilowego zamieszania w gromadkach wspinaczy i zrobieniu kilku fotek ruszamy na szagę przez pola i jakąś prywatną posesję na drugą stronę góry .

Na ulicy robimy krótki postój i dochodzimy do porozumienia że z powodu krótkiego dnia należało by powoli robić odwrót na kwadrat. Żeby jednak nie było nudno postanowiliśmy przebić się jeszcze przez Łazy do Doliny Będkowskiej i nią wrócić przez Rudawę do Krzeszowic i do domu ( w międzyczasie Monika zdecydowała się wracać z nami na kołach :) co niezmiernie nas usatysfakcjonowało :)
Więc, najpierw ładna asfaltowa i oblodzona ściana na Łazy a z Łaz szybki i też nie stroniący od lodu zjazd do Będkowskiej. Będkowską bardzo szybko, na tyle na ile pozwalały tłumy spacerowiczów do Brzezinki skąd prosto do Rudawy pod sklep i zakup boskiego CUKRU w płynie czyli soku w celach uzupełnienia braków w organizmie bo zabawa zabawą ale do domu jeszcze w h.... e to znaczy z pińdziesiont :P
Z Rudawy to już nasz standard czyli 79 do Trzebini , potem na szagę na Maczki tak jak rano ( tyle że lodu już nie było :( ) . Z Maczek przez Klimontów na Dańdówkę  i przez park na Naftową gdzie przy ogródkach nadarzyła się podobno piękna gleba na lodzie , ale ja tam nic nie widziałem :) tylko mi opowiadali :P Domino z Moniką jeszcze mnie odprowadzili pod bramę stadionu gdzie nastąpiło oficjalne pożegnanie starszej części ekipy:)
Mnie wyszło 145,5 km i 1419 m przewyższenia , Domino odprowadzając Monikę do domu pod Stadion Śląski, dokręcił jeszcze do 200 km :) Niedziela bardzo miło spędzona w doborowym towarzystwie mimo trudnych warunków na pieszych szlakach Jury :) Ale jak to mówili starzy Indianie : co nas nie zabije to nas wzmocni " i tego się trzymajmy :)

• Sprzęt Bulls King Cobra XC
Sobota, 14 lutego 2015 Kategoria Oskar ( ze mną oczywiście)

Oskar 7

Szosowy trening Oskara z chłopakami z Grupy Kolarskiej Zagłębie Sosnowiec pod czujnym okiem trenera Miłosza Bujaka :) Młody dziś bardzo mocno przepracował całą trasę z lekka pomocą trenera i moją od połowy dystansu.
Czwartek, 12 lutego 2015 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Start przy 4 'C, mokro choć na głównych ulicach bez kałuż . Rano kierowcy w miarę spokojni , jazda bezproblemowa. Jedynie w kilku miejscach kostka na ulicach pokryta lodem ale do przejechania. Powrót spokojny i już suchszy :)