Wykres roczny blog rowerowy Mariotruck.bikestats.pl

Ustawki

Sobota, 8 czerwca 2019 Kategoria Ustawki

Wokół komina przed sniadaniem ;)

Taki tam, przed śniadaniowy bryczes na szosce. Miało być więcej ale samemu jakoś nudno.
Traska z Sosnowsi na Mysłowice, Imielin, Chełm Śląski, potem w tył na lewo i z drugiej strony Dziećkowic na Jeleń i Jaworznp. Potem przy Elektrowniach na starą 79 i do Niwki. Tam na szuter za oczyszczalniami, myjnia na Naftowej i kwadrat.
Calkiem fajny trip , ale raczej do szoski miłością nie zapałałem :P
  • Sprzęt Decathlon Route 4
Sobota, 1 czerwca 2019 Kategoria Oskar ( ze mną oczywiście), Ustawki

Awaryjny dzionek z Młodym

Dziś w planach była setuchna z Oskarem. Niestety pechozol dopadł mnie znienacka.  Pojawiła się powtórka z Turbacza. Czyli łańcuch nowy a kaseta.....w dup..e :(
Na szczęście Krzysiek miał otwarte od 10 , więc pokręciliśmy się po Będzinie, potem podjechaliśmy kupić kasetę którą mi odrazu wymienił, a że zajeło nam to wszystko dużo czasu musieliśmy powoli wracać na kwadrat. Przez Dorotkę i park w Grodźcu na szagę wokół Czeladzi,  potem wzdłuż Brynicy i przez Park Alfreda do Milowic. Stamtąd do Parku Tysiąclecia i pod blokhaus.
Dobrze że nie wybrałem się z chłopakami na Pilsko bo h.. by mnie chyba strzelił .
Sobota, 18 maja 2019 Kategoria Ustawki

Tour de Black Jaworzno z odrobiną żółci ????

Szybko , w tygodniu, ustalany trip co by Młodemu kolana rozruszać .
Najpierw info do Adama, a potem na FyBy.
Trzódka zebrała się całkiem zgrzebna.
Adam
Wojtek
Mariusz
Ajm i mój Pierwszyraz ;)
Traska w większości czarnym szlakiem wokół Jaworzna, jeno na koniec przy elektrociepłowni odbój na żółty lasem przy rzece na Trójkąt Trzech Cesarzy i potem czerwonym na kwadrat.
Bardzo miły wypad z fajnymi ludźmi.  Miodzio :)
Niedziela, 31 marca 2019 Kategoria Ustawki

Z Wojtkiem, strząsnąć kurz z szoski

Dziś króciutko,  żeby sprawdzić czy szoska w składziku nie zardzewiała ;) Na fejsbukowy apel odezwał się jeno Wojtek i razem pykneliśmy poranną rundkę ;)
Rano lekki chłód, ok 7:50. Potem już jeno cieplej i coraz przyjemniej :)
  • Sprzęt Decathlon Route 4
Niedziela, 24 marca 2019 Kategoria Ustawki

Z Cyklopendozą za miedzę

"Rozpoczęcie" ( ;P ) Cyklozowego sezonu rowerowego ;) Turystyczna wycieczka tematyczna szlakiem płk Cieszkowskiego walczącego w powstaniu styczniowym z Moskalami .
Traska: Sosnowieś > Siewierz > Poręba> Mrzygłód > Zawiercie > Łazy > D.Górnicza > Sosnowieś

Jeleń na rykowisku ;)

Takie cuś za murem :P .........tak, tak,wiem...wieża wyciągowa :P

Taki duży ceglany budynek w fajnej formie architektonicznej z wieloma zdobieniami ;) w Mrzygłodzie

Pomnik tychże wyżej wspomnianych w tymże samym Mrzygłodzie

Ciufeć zez Łazów.......i.........

olimpijskie kółka ;)

Fajny wypad z fajnymi ludziamii sporo....smichów hihów ;)

Niedziela, 3 lutego 2019 Kategoria Oskar ( ze mną oczywiście), Ustawki

Łewerest - zimowe wejście północną ścianą, bez tlenu i szerpów ;)

Po kolejnym tygodniu bez rowerka,  szybki , nie zapowiedziany trip .
Szybki wpis na Fb i troje osobników dołączyło do nas w celu zimowego ataku na dąbrowski Łewerest ;)
Przy Zielonej na szutsze cały czas żywe lodowisko, a poza tym valkiem fajna droga.

Sobota, 14 kwietnia 2018 Kategoria Jednodniowe, Ustawki

Szukając drogi nad Wisłą ;)

Któregoś pięknego dnia napisał Wojtek że chce sprawdzić Wiślaną Trasę Rowerową od Oświęcimia w stronę Smoka i czy nie miał bym ochoty. Oczywiście miałem,  nawet dużą więc dziś ten plan wdrożyliśmy  ;)
W skrucie to na nawi z OsmAnd pod Oświęcim,  przez Mysłowice i Imielin ale bardzo bocznymi drogami. Potem jakieś 12 km asfaltem po wałach Wisły.  Następnie skręcamy w lewo co by zacząć odwrót.  Z Mętkowa na Zagórze i Pogorzyce. Miedzy nimi jedyny ale za to bardzo szwarny podjazd. Stamtąd zjazd do Chrzanowa i przez Rynek na Balin i Jaworzno. Z Jaworzna standardowy powrót przez Ma
czki , Dańdówkę i myjnię na Naftowej.
Fajnie spedzony dzień z Wojtkiem i Magdą  ;)

Sobota, 13 stycznia 2018 Kategoria Oskar ( ze mną oczywiście), Ustawki

Sobota z Młodym i Kociambrem

Dzisiaj kolejna Sobota z Młodym i Kociambrem na rowerkach. Wybrałem wariant północny, tym bardziej że musiałem zajechać do garażu na Syberii po uchwyt do lampki dla Oskara bo oryginał miał na rowerze odstawionym teraz na boczny tor. Więc najpierw prosto przez Gospodarczą na Pogoń, potem Małobądzką do stadionu i na górę do garażu. W garażu chwila przerwy a potem według sugestii Pawła że chciałby zawinąć do Grodźca sfocić starą wierzę ciśnień, obieramy ten kierunek i przez zamkowe walimy na DDR do Grodźca. Po drodze odbijamy w lewo i łukiem, jak stare tory, objeżdżamy górkę i wylatujemy już przy targowisku. Kawałek dalej po lewej powyżej osiedla jest i Ona. Podobnież żadko spotykany typ, nitowany z płyt stalowych. Tam kila fotosów

Wieża obczajona , można dymać dalej. Zjeżdżamy na dół w stronę Wojkowic i po drodze za Orlenem odbijamy w prawo w stronę Psar. Zahaczamy jeszcze o mostek nad strumieniem, fajny, z dużymi podporami po bokach a stamtąd prosto jak strzelił w stronę Góry Siewierskiej u której podnóża skręcamy kolejny raz w prawo żeby jadąc długo w dól przez Dąbie i Kuźnicę Warężyńską dokulać się do P4. Jak do tej pory cisnęliśmy pod wiatr tak teraz częściowo mamy z wiatrem, choć nie do końca bo czasem dość mocno wieje z boku i też męczy. Poza tym jest niska temperatura, myślę że cały czas było 2-3' poniżej zera a wiatr to tylko potęgował, więc jest dość nieprzyjemnie. Z P4 lecimy przez tory na P3, na molo i z mola przez Zieloną, Krętą i targowisko z powrotem do Będzina na DDr. Powrót standardowo do Pogoni po czym za Grota jedziemy osiedlami za Kaufland a potem przy dworcu . Tam tez przez osiedle w stronę Piłsudskiego wylatując przy Bibliotece. Tam mamy scysję z kierowcą która kończy się telefonem na 112. Facet wpadł na pomysł że pojeździ sobie po przejściu dla pieszych a potem wjedzie do parku pod bibliotekę i pokręci się po alejkach. Na koniec okazało się że przyjechał po kogoś, a że kaleką był umysłowym to nie mógł przejść 50 m z parkingu na którym były wolne miejsca tylko musiał koniecznie wjechać do Parku. Niestety zdążył odjechać przed przyjazdem radiowozu , ale na 112 poinformowali że numery przekazano patrolom i możliwe że go trafią na mieście.
Trochę zmarznięci dotarliśmy pod blokhaus gdzie gdzie jeszcze w cieple klatki gadamy z Pawłem a potem się rozchodzimy.
Za tydzień jest rekreacyjny rajd w Jaworznie na który się wybieramy więc znów miło spędzimy razem czas
Sobota, 6 stycznia 2018 Kategoria Oskar ( ze mną oczywiście), Ustawki

Sobotni trip z Synem :)

Na dziś, czyli sobotę , plan miałem bardzo skonkretyzowany, po prostu chciałem gdzieś pojechać i wziąć ze sobą Młodego :) W czwartek napisałem na fb że coś się kluje i jak ktoś coś to my jak najbardziej :) Najpierw odezwała się Monika , że Ona chętnie ale w piątek się okazało że nie da rady. I kiedy już myślałem że przyjdzie nam samym jechać , odezwał się Kociamber. Na tym też stanęło i rano pod naszym blokchausem , w trójkę, nastąpiło zwolnienie blokady i wybyliśmy w drogę.
Paweł przyjechał na szosce więc musieliśmy z lekka ogarniać trasę tak żeby zbytnio się nie popsuł :)
Na początek przelot na Naftową do przejazdu kolejowego , potem w prawo i przez Park na drugą stronę Przemszy w stronę Dańdówki. Po drodze trochę gadamy o starej cegielni, bo fajny , ciekawy obiekt a już powoli znika z krajobrazu. A podobno najstarsza w Europie.
Na Dańdówce skręcamy w prawo i za wiaduktem od razu w lewo w stronę S1 a tam przed nią w prawo . Boczną asfaltówką dojeżdżamy do mostu na Jęzor a tam wbijamy się w teren i wylatujemy pod wiaduktem S1 przy stadionie. Od tego momentu jedziemy drogą którą ostatnio jechaliśmy z Cyklozą , przez Bór i starymi drogami na drugą stronę linii kolejowej w stronę Jaworzna.
Tam chwilka odpoczynku, choć dziś nie gnamy, na fotoplastikon :)

Po przebiciu się przez magistralę skręcamy jednak nie w lewo jak ostatnio, tylko w prawo, żeby przez las przejechać szybciej do asfaltu na starej drodze do Jaworzna. W lewo Kot na szosie by się zarypał. Przez Jaworzno przelecieliśmy górą osiedlami (Fortuna) do Parku Polskich Lotników (pierwszy raz tam byłem :) ) i na Niedzieliska do ulicy. Potem przez Długoszyn na Maczki i Stare Maczki żeby lekko okrążając dostać się do Kazimierza do Parku. Tam kółko wokół stawów i powoli powrót na kwadrat przez Porąbkę , Galot i Browar gdzie przejeżdżamy na druga stronę S1 za którą jest taki króciutki ale bardzo fajny sztywny podjazd. Jest tam też po drodze posesja z fajną haubicą której koniecznie trzeba zrobić fotkę :)

Spod Centrum Pediatrii jedziemy bocznymi drogami, fabrycznymi,  z powrotem na Dańdówkę gdzie zamykamy pętelkę i tą samą w zasadzie drogą wracamy na kwadrat.

Droga spokojna, nikt nie robił scen na drodze a jeśli tak to były na tyle mało istotne że ich nie pamiętam. Zero wiatru, deszczu, choć w pewnym momencie jakby mikroskopijna mżawka nas spotkała, ale taka mini, bez znaczenia :)

Towarzycho zacne , do pogaduszek skłonne :)

Niedziela, 17 września 2017 Kategoria Ustawki

Zmoczona Cyklopendoza ;)

Długo mnie nie było
Bardzo długo
Cóż ........remont
Cóż ........chorób

Alem jest ;)
Dziś na rozbieg po chorobie pomyślałem że powkurzam Cylozę i wybiorę się  z nimi na objazd wokół naszych codownych Sosnowsi i Będzinia :P
Podobno rano troszkę padało ....... nie zauważyłem; )
Na poczatku bylo nas piecioro ;) ale w traskę poleciało nas tylko trzech . Marcin, kolega z Jaworzna i Jam .
Oblecieliśmy kółko przez Milowice , Czeladź szlakami po kopalni , potem na szagę w stronę Przełajki (?) stamtąd do Grodźca przez park i na Dorotkę. Na Dorotkę, po tak długiej przerwie, ledwo wyjechałem, ale potem było już z górki,  bo singlem zjechaliśmy w kierunku Łagiszy a potem wzdłuż torów  na asfalt miedzy P3 a P4. Z Piekła pojechaliśmy do P1 , objechaliśmy ją wokół i żółtym szlakiem przy P2 dokulaliśmy się na molo P3.
Na molo nastąpiło oficjalne zakończenie wspolnego kręcenia. Marcin z jaworznianinem pobrykali na Zagórze a ja wałami na kwadrat.