Wykres roczny blog rowerowy Mariotruck.bikestats.pl

Styczeń, 2014

Piątek, 31 stycznia 2014 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Rano świetnie , na starcie ok -7, po drodze spokój. Po pracy dosyć szybki powrót na kwadrat bo muszę syna na basen zawieźć. Gdyby nie to to pewnie dłużej bym wracał, bo Limit dzwonił czy poczekam na niego  na P3 żeby razem kręcić do Będzina. Coż może następnym razem coś ukręcimy. Po południu temp. ok 2°C, ale na szczęście śnieg jeszcze w miarę twardy i dało się spokojnie jechać.
  • Temperatura -7.0°C
Czwartek, 30 stycznia 2014 | Uczestnicy Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Dziś dzień standardowy i jeszcze całkiem przyjemny ale niestety powoli ma być cieplej i zacznie się badziew na drodze. Rano -9 a na powrocie chyba ok -6. Na P3, dziś kolejny raz spotkałem Limita i 40 minut przegadane ;-) Zobaczymy jak jutro z pogodą.Mam nadzieję że nie sprawdzą sie prognozy i pomrozi jeszcze trochę.
  • Temperatura -9.0°C
Środa, 29 stycznia 2014 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Dziś standardowy przejazd do pracy, na starcie ok -7°C bez opadów. Jak zwykle bezproblemowa jazda po nieodśnieżonych ulicach (Kręta, szuter do Zielonej) i tragedia na miejskich solonych ulicach . Niestety za mało wziąłem dziś śniadania do pracy i po drodze do domu prądu brakło. Musiałem wstąpić do sklepu po colę i marsy . Oczywiście standardowe pytanie : To w zimie da się jeździć rowerem ?!!! . Proszę Panią...DA SIĘ......NAPRAWDĘ ;)
  • Temperatura -7.0°C
Wtorek, 28 stycznia 2014 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Dzisiaj rano troszkę cieplej niz wczoraj, jakieś -5. Traska fajna, śnieg zmrożony wiec bez problemów. Po drodze trochę zaczęło pruszyć ale bez tragedii. Rano zmieniłem trochę trasę przejazdu i pojechałem prawą stroną P3. Chciałem zobaczyć jaką to "betonową pustynię" chce nam zgotować władza. I cóż? Nic takiego nie widziałem, wycinają drzewa w taki sposób , że je przeżedzają. Nie widziałem nigdzie wyciętych całych połaci drzew , które mogły by wskazywać na to że ktoś tam coś chce budować. Fakt jest taki że krzyk się podnosi tam gdzie można sie przy tym pokazać, bo jakoś nie słyszę pretensji że P4 rozjeżdżają quadami, że robią tam rajdy terenówkami a jest tam przecież obszar Natura 2000!. Na powrocie do domku zrobiłem sobie 3, ale drugą stroną i przy Molo spotkałem Limita:-) Ale chłopa długo nie widziałem i chyba z pół godz przegadaliśmy :-) Po drodze jeszcze pod bankomat i na Syberkę do domu .
  • Temperatura -5.0°C
Poniedziałek, 27 stycznia 2014 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom+Boguchwałowice

Hm....rowerek po tygodniowej przerwie to prawie jak.......;-) Mimo ze start rano przy   -9° i powrót podobnie, to jazda fenomenalna. Śnieg cienki zmrożony , idealny do jazdy. Na ulicach spokojnie, kierowcy grzeczni bez problemów;-)Mam nadzieję, że długo się to nie zmieni bo nie trawię roztopów .Traska też troszkę dłuższa niż zwykle, bo musiałem się kopnąć do Boguchwałowic po kwitek że zapłaciłem za wodę na działce . Niestety standardowe SPD + ochraniacze to ok 3 godz spoko ale potem już palce marzną. Trzeba będzie na dłuższe wypady brać plastry rozgrzewające na stopy (chemiczne).
  • Temperatura -9.0°C
  • Kalorie 1986kcal
Sobota, 18 stycznia 2014 Kategoria Ustawki

Jesienno-zimowa Jura - nocna zmiana

Kolejna odsłona ustawek jurajskich. Tym razem wymysliłem nocne szwędanie po jurajskich zamkach. Na starcie pojawił się Feru i Olo :) W planie był przejazd w kierunku Ogrodzieńca potem Pilicy, Smolenia, Bydlina i Rabsztyna oraz powrót południową stroną 94 czyli Bukowno itp. Ruszyliśmy ok 20:15 i ze wzgledu na ostre Ola , szosą pomkneliśmy przez Ząbkowice na Ogrodzieniec. Niestety w okolicach Niegowonic zaczęło dosyć mocno padać i mimo wcale nie niskiej , bo ok 6°, temperatury, na Podzamczu zdecydowaliśmy o powrocie. Drogę powrotną wybrałem przez Zawiercie, Porębę i Siewierz, tak że ukręciliśmy w sumie ok 100 km kompletnie przemoczeni.
Mimo wszystko, wyjazd był całkiem fajny choć nieźle upadlający. I jak zwykle szacun dla Ola za technikę jazdy na ostrym ...poprostu miodzio :)
Nastepnym razem może uda się zrealizować cały plan .

Czwartek, 9 stycznia 2014 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Dzisiaj wpadłem na pomysł, żeby do pracy jechać w roboczym ubraniu. Hm.....to był głupi pomysł. Fakt, zaopatrzyłem się któregoś pięknego dnia w nakładki na SPD'ki, ale to jest jedno wielkie nieporozumienie. Coś mi się zdaje , że już całkowicie przekabaciłem się na SPD. Jutro jadę w roboczym ale w butach rowerowych. Robocze wezmę do plecaka.
Droga ogólnie dziś fajna, choć rano było mglisto, a po południu na P4 trochę kropił deszcz. Temperatura rano ok 6°, a w dzień raczej ponad 10°, a na Siemońskiej akcja "trzeźwe popołudnie".
Poniedziałek, 6 stycznia 2014 Kategoria Ustawki

Rowerowe Jasełka z Ghostbikers

Krótki przejazd rowerowy po Będzinie, w trakcie orszaku Trzech Króli.
Poniedziałek, 6 stycznia 2014 Kategoria Ustawki

Jeżdżąca pobudka

Hm....najlepiej jest umówić sie w dwu miejscach w jeden dzień:)
Znajomi wymyślili sobie biwak pod gołym niebem w okolicach Ryczowa. Niestety nie mogłem z nimi jechać na całą noc, więc postanowiłem ich obudzić rano, dojeżdżając rowerem na miejsce. I wtedy żona mi uświadomiła: -Przecież Ty jutro w południe masz być na rowerowych Jasełkach z Duchami!!!
No pieknie...ale będzie szybki powrót z Jury..
Pobudka-3:30-koryto, przygotowania ok 4:40 atak:) Temperatura całkiem znośna, ok 5°, niestety sporo wilgoci z nocy. Droga szybka, wybrałem ulice przez Dąbrowę, Błędów, Chechło, Rodaki, Żelazko pod Grochowiec .
Wszystko jeszcze cicho s p a ł o ;P Zrobiłem kilka fotek ze skałki i zjechałem do nich do obozowiska.
Nie chcąc ich od razu budzić ( pewnie długo siedzieli w nocy), ogarnąłem sie trochę przy ognisku , znalazłem resztkę żaru i roznieciłem nowe, żeby mieli ciepło jak wstaną.
Wstali ok 8-mej, ja już byłem po herbatce i bananach ;)
Trochę pogadaliśmy, pośmialiśmy się ( z Lożą Szyderców nie da się inaczej, szydzenie dostaje się w gratisie ;P ) i ze względu na Jasełka ok 9:20 powrót.
Droga minęła szybko i bez problemów , o 11:15 byłem już pod Zamkiem .

Sobota, 4 stycznia 2014 Kategoria Urlop

Małe co nie co z braku czasu

Niestety z braku czasu dopiero dziś zacząłem nowy rowerowy rok;) Krótka traska, niezbyt szybko, ale zawsze coś :) Myslałem że jeszcze zdążę pobrykać z Kosmą zbierać pkt z rajdu sylwestrowego ale się nie udało. Natomiast na P3 spotkałem wracającą ekipę od Kosmy i Frey, Domino i Feru potowarzyszyli mi na kółeczku wokół P3,4 ;)
Temperaturka całkiem znośna, ok 5° wiec spoko.
Mam nadzieję że w tym roku pęknie 10000;)