• Suma w górę: 492448 m

Wykres roczny blog rowerowy Mariotruck.bikestats.pl

Niedziela, 15 marca 2015 Kategoria Oskar ( ze mną oczywiście)

Wycieczkowo z Młodym :)

Hm... w Sobotę Oskar miał mieć trening z Klubem ale niestety pogoda pokrzyżowała nam plany. Cały dzień padało niestety, więc dzisiaj czyli w Niedzielę postanowiliśmy chwilkę pokręcić. A że dopiero co był rosołek.... więc była to spokojna wycieczka wokół Pogorii...wszystkich Pogorii :P
Na początek po wypakowaniu całego tałatajstwa z samochodu postanowiliśmy jechać przy czwórce asfaltem w stronę Wojkowic. Trochę nas to zmęczyło bo wiatr usilnie wiał w przeciwną stronę i nie dość że przeszkadzał w jeździe to był trochę chłodny. Jazda była z założenia wycieczkowa więc i było chwilkę czasu na fotki. Pierwsze focenie na mostku przed Wojkowicami gdzie nawiedził nas Artur z Gh...., eeee po prostu Artur :P

Chwilka rozmowy z Arturem przy mostku ale ze względu na chłodny wiatr, dalej gadka w czasie jazdy aż do parkingu gdzie się rozjeżdżamy. Artur jedzie do Trzebiesławic zobaczyć bazę wiosennego KoRNO, a my z Młodym dalej terenem wokół IV.  Przy wyjeździe z lasu za nowym osiedlem nie skręcamy jednak na mostek w prawo lecz w lewo żeby dojechać wzdłuż Trzebyczki do fikuśnego mostku z desek :)

Za mostkiem prosto , aby z powrotem wrócić na czarny szlak i przejeżdżając przez Antoniów kręcimy w stronę Bagien Antoniowskich.

Trochę wiosny :)

Tam chwila odpoczynku , a później przez las w stronę torów kolejowych przy PIII . Jedziemy drogą wokół trójki aby z trylinki zjechać w ścieżkę prowadząca wzdłuż torów do przejazdu na Parkowej w Gołonogu. Parkowa kręcimy z powrotem w stronę jezior , ale żeby nie odpuścić PII, skręcamy w prawo w Zuchów i robimy dwójkę z prawej strony dojeżdżając do przepustu miedzy obiema Pogoriami na żółtym szlaku terenowym :)

Z dwójki jedziemy już prosto ścieżką przy PIII , w stronę mola gdzie odbijamy na Zieloną , bo na trójce nie ma już  żadnej przyjemności jazdy. Ludzie chodzą gdzie chcą , jak chcą ... w dupie maja rowerzystów... jedyne co przychodzi mi do głowy to ....bydło ? :(
Z Zielonej szlakiem przy Przemszy w stronę czwórki i samochodu :)

I tak pękło popołudnie z synem :)