Wykres roczny blog rowerowy Mariotruck.bikestats.pl

Sobota, 22 marca 2014 Kategoria Jednodniowe

Wiosenne KoRNO z synem

Hm....start naszej trasy o 11:00 ale pobudka dużo wcześniej, jeszcze przed synem, bo ktoś przecież musi nas ogarnąć przed rajdem.
Ja szybkie śniadanie, potem młodemu koryto, pobudka. Kiedy sie szykował to ja po autko spakować rowery i ciuchy....
Po przyjeździe na miejsce najpierw do biura po numerki a potem złożyć rowery. Na starcie pełno dwu i czworonogów.......frekwencja kosmiczna a przecież dużo wcześniej jeszcze Giga startowali .
Na trasę razem z nami wybrał się Marcin, wybraliśmy opcję zebrania najpierw grupy biższych pkt a trzy oddalone zostawić na koniec . To był dobry pomysł ponieważ Oskar po zimie był pierwszy raz na rowerze i na 5 pkt (nr 9) doszliśmy do wniosku że nie zdążymy objechać pustyni dookoła na czas. Górę wzięła taktyka: lepiej mieć zaliczone 5 pkt z 8 niż stracić wszystkie za 5 min spóźnienia. Więc już na spojnie wróciliśmy do bazy. W międzyczasie , na trasie przez chwilę jechaliśmy z trójką znajomych a Marcin po drodze się urwał szybciej bo chciał zaliczyć wszystkie pkt.
Nie obyło się też bez scen na drodze z puszkami. Jedna z nich była dość niebezpieczna bo koleś autem na ciasnym zakręcie tak naginał że wyleciał maską na nasz pas i gdybym był z Oskarem 10 m dalej to by nas zabił. Pokazałem mu żeby uważał , to wyskoczył do mnie z auta z pretensjami i łapami. Na szczęście ja się opanowałem i gościa uspokoiłem bo przecież nie będę się bił przy dziecku.
Jak zwykle Monika wymyśliła fajną trasę i ciekawe miejsca ( o mostku z kłody nie miałem pojęcia ) . Po powrocie odpoczynek, pyszna zupka i......oczekiwanie na wyniki. Widzieliśmy z Oskarem kilkoro juniorów więc zastanawialiśmy się czy nasza "taktyka" coś dała ;)
Dała.....Oskar :  2 miejsce w kat junior - kolejny puchar i dyplom zabrał do domu ;)

Na koniec jeszcze chwila uzgodnień z Marcinem i Arturem. Ustalamy że na BikeOrient do Szczepocic jedziemy jako team.

Do domu powrót autkiem, spokojny i bezproblemowy :)