Wykres roczny blog rowerowy Mariotruck.bikestats.pl

Grudzień, 2015

Piątek, 11 grudnia 2015 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Dzisiaj stanowczo na drodze  spokojniej i bezpieczniej. Na starcie -2° ale sucho i bez problemów.  Jedynie od targu lekki szron na drodze ale hamowalny; ) Jazda jak dla mnie przyjemna i nawet nie zmarzłem.
Po pracy bez żadnego gięcia do domu , w dodatku cały czas pod dość mocny wiatr. W Będzinie jeszcze tylko zjazd na chwilę na myjnię bo byczek był już bardzo utytłany.
  • Temperatura -2.0°C
Czwartek, 10 grudnia 2015 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

No dzisiaj limit scen drogowych to chyba na miesiąc się wyczerpał.  Nie wiem czy to jest efekt spotkań z Limitem po drodze czy cóś; )
Do pracy było spoko, ale na powrocie już za nerką najpierw dostawczakiem wjechal na DDR  i zastawki i drogę i chodnik. Chwila "rozmowy" i przestawić się tak żeby dało się przejechać.  Oczywiście tłumaczenie było " mamy zaparkować  na ruchliwej drodze?" , nie k. .. ja mam zjechać pod auta bo oni się k.... boją.  Tym bardziej że nie ma żadnego zakazu parkowania na jezdni bo są dwie w jednym kierunku a prędkość dozwolona do 50. Wiec  jaki k... mają problem z parkowanie przy prawej krawędzi jezdni???
Kawałek dalej na przejeździe gość widząc ze wjeżdżam na przejazd ...pedał w podłogę i na Hama leci na mnie. Wyhamowałem ze strachu na środku przejazdu a ten skurwiel zaczął na żywca dojeżdżać mi do nogi żeby mnie zepchnąć z przejazdu.  Jak zobaczył ze zrobiłem mu fotę to odpuścił.  Potem 200 m dalej guma poszła i zmarnowane kilka min na wymianę dętki :(
Mam nadzieję że na miesiąc starczy !

I agresywny cwaniaczek
Środa, 9 grudnia 2015 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

L i m i t ....nie bój się,  dziś mnie nie spotkasz :P
Rano do pracy tylko na chwilę i zaraz powrót.  Po drodze zajazd na Statoil po luft. Okazało się że jeździłem na niecałych 2 barach. To dlatego tak niemrawo; )
Na powrocie miałem gdzieś się urwać ale mżawka mnie skutecznie zniecheciła :(
Wtorek, 8 grudnia 2015 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Ciągle ciepło , choć asfalt z nocy lekko wilgotny, ale bez tragedii.  Dziś niestety nie obyło się bez spięcia.  Na rondzie na Piłsudskiego koleś nawet nie starał się zwolnić przed wjazdem na rondo mimo że widać mnie z daleka a samo skrzyżowanie oświetlone jakby to był środek letniego dnia. Dopiero jak zatrybił że  nie odpuszczę z piskiem wychował.  Jeszcze coś tam machał łapkami, ale dostał zjebe i wymiekł.
Reszta drogi spokojna nie licząc przygłup który musiał wyprzedzić 20 m przed czerwonym światłem a potem szukał jedynki że nie dość że ja go ominąłem to jeszcze auto zza mnie. Trochę mglisto ale po pracy powinno być ciekawiej.

Po pracy pogoda dalej znośne ale nieba nie widać.  Pochmurno,  wilgotno i takie tam ....;P
Dziś Limita nie spotkałem,  ale też na P3 byłem nieco wcześniej niż wczoraj. Przejazd spokojny bez scen z puszkami. Miałem dziś zaginać gdzieś dalej ale niewiedzieć czemu odcieło mnie sakramencko i grzecznie pojechałem na kwadrat.
Poniedziałek, 7 grudnia 2015 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Ciepło dzisiaj bardzo. Na starcie coś z 6°. Oczywiście przegiąłem z ubraniem. Softshel mógł spokojnie zostać w plecaku bo dwie bluzki rowerowe wystarczyły by spokojnie tak jak wczoraj. Droga spokojna nie licząc sterty liści na Zielonej . Chyba nabiera do wiosny mocy prawnej.

Po pracy wpadłem na pomysł żeby objechać dodatkowo P4, i tak też zrobiłem.  Po drodze spotkałem tylko samotnego biegacza. Dopiero po przedostaniu się poprzez torowisko na Trójkę spotkałem Limita.  Oczywiście jak to bywa kiedy się stykamy po drodze nie obyło się bez dłuższych pogaduszek.  Zawsze tak jest....plotujemy jak stare przekupy tudzież gaworzymy jak nie przymierzając dwa bobasy w wózkach na spacerze. ..tylko tych mamuś brak :P
Po ładnej chwili rozdzielamy się i każdy w swoją stronę kręci na kwadrat. Po chwili mija mnie jakiś króliczek ale nie będę mu soary robił. ...z plecakiem.........;)
Pod zamczyskiem jeszcze okazjonalne foto i chwila później jestem na kwadracie.

Niedziela, 6 grudnia 2015 Kategoria Oskar ( ze mną oczywiście), Ustawki

Dobijanie drobnoustroja u Młodego :)

Dzisiaj tylko krótki południowy wypad do Parku Tysiąclecia  na single żeby dobić drobnoustroja który opanował jestestwo Młodego; ) Pokręciliśmy godzinkę,  trochę technicznie na śliskich liściach,  znaleźliśmy nowe ścieżki i do domu żeby z Młodym nie przesadzić .
Środa, 2 grudnia 2015 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

W rurce za oknem dziś rano zmieściło się tylko czterech Celsjuszów. Piąty próbował się wepchać ale pięty wystawały.  Ciepło,  w zasadzie sucho prócz jakichś samotnych kropel po drodze. Niestety trochę za ciepło się ubrałem i trochu się upociłem.
Na Zielonej niespodzianka ufundowana przez zarząd gospodarki zielenią w formie usypanej w poprzek drogi sterty liści . Gdyby nie mocne światło z latarki

Powrót dzisiaj bardzo zagięty . Najpierw przez Łagiszę prosto w stronę Czeladzi do sklepu po gruchy do Xiężniczki. Ze sklepu jazda na Będzin na stary kwadrat wymienić teściowej wodomierze.  Do domu dotarłem po 19 tej. Droga do Czeladzi i Będzina to jeden ciągły prysznic z bardzo drobnej mżawki.  Jedyny plus że zimno nie było.  Z Będzina do Sosnowsi bez deszczu i bez żadnych problemów.
  • VAVG 3:09min/km
  • VMAX 2:00min/km
Wtorek, 1 grudnia 2015 Kategoria Codzienność

Dom-Praca-Dom

Dziś znowu ok 7° na starcie i minimalne kropidło które już po chwili znikło.  Dopiero przy czwórce lekko popadało ale bez tragedii.  Na drogach spokój bez przygód.
Po pracy też bez większych problemów nie licząc wiatru który jak wczoraj w niektórych momentach dawał się we znaki.